2012. december 31.

2013-as agymenés

Mivel a Lobo-féle 2011-es várólista-csökkentős kihívást csúnyán bebuktam tavaly, idén már inkább nem is jelentkeztem, és jövőre se merek, viszont ma reggel egy rém morbid ötlet pattant ki a fejemből teljes fegyverzetben: megcsinálom a magam kis háziversenyét, amelynek keretein belül elolvasom a magánkönyvtáram legvaskosabb könyveit. Ugyan nem lesz tizenkettő, de talán elég is lesz ennyi. :) Ezeket válogattam össze:
– Jiang Rong: Farkastotem
– Neal Stephenson: The Baroque Cycle (ez 3 db féltégla: Quicksilver, The Confusion, The System of the World)
– Roberto Bolaño: 2666
– Dan Simmons: Drood (de ehhez még először olvasni akarok egy Wilkie Collinst, mert ő az egyik főszereplő, meg Dickens - a másik főszereplő - utolsó regényét, a The Mystery of Edwin Droodot)
– Harry Mulisch: A menny felfedezése
William Gibson teljes Neurománc-univerzuma (ezt mondjuk lehet, hogy majd inkább angolul fogom)
– Spiró György: Az Ikszek
És ha még a fél éve elkezdett Harmonia Caelestist is befejezem, akkor igazán büszke lehetek magamra, és a bicepszem is elég komoly lesz :)

1 megjegyzés: