2014. február 20.

Moly-antológia

Jesszus, de elhanyagoltam a blogot, még a 2013-as olvasási év összegzését sem csináltam meg :O De ezt most hagyjuk is, mert fontos bejelentenivalóm van (nem mintha ne tudnátok róla már a legtöbben): készül egy antológia a Molyon írogató emberek verseiből-novelláiból, és a szerkesztő lányok, @Ciccnyog és @virezma nekem is beválogatták néhány szövegemet; főleg slameket, amiket itt is olvashattatok már, de lesz egy olyan vers is, amit csak a Molyon adtam közre eddig, és @Leoni, azaz László Maya csinált hozzá egy eszelősen jó illusztrációt, meg természetesen a többi harmincegynéhány szerző szövegeihez is :) Ja és én korrektúrázom a szöveget, úgyhogy már olvastam a teljes anyagot, és szólok, hogy lesznek itt nagyon ütős dolgok! És a tördelő munkájáért is tűzbe merném tenni a kezem, szóval összességében azt kell mondjam, mind a külcsín, mind a belbecs tekintetében jelentős kiadvány lesz ez :3
Ugye már rendkívüli módon felcsigáztalak titeket? Nem is kell sokat várnotok, az áprilisi könyvfesztiválra megjelenik a kötet, ami 8 napig még előrendelhető itt: http://www.indiegogo.com/projects/memento, természetesen olcsóbban, mint ahogyan majd amúgy kapható lesz. Kattintásra fel!

Nincsenek megjegyzések: